DEZVOLTARE HOTELIERĂ

Echipa Appy, prin departamentul pentru industria HORECA, este determinată să răspundă nevoilor domeniului pe următoarele direcții:

  • Creșterea vânzărilor serviciilor suplimentare;
  • Dezvoltarea experienței clienților și creșterea gradului de mulțumire;
  • Creșterea rezervărilor directe;
  • Dezvoltarea imaginii hotelului și fidelizarea clienților;
  • Statistici, raportări și notificări în timp real;

COSTURI REDUSE

Aplicațiile native Android și iOS sunt realizate la o fracțiune din costurile standard de dezvoltare ale aplicațiilor mobile și reprezintă instrumentul perfect pentru realizarea tuturor obiectivelor urmărite.

TERMENE SCURTE DE REALIZARE

Fiecare hotel poate avea propria aplicație listată în Google PLAY și Apple Store în doar câteva zile. Atrageți clienții către facilitățiile, serviciile și produsele pe care hotelul le oferă, cu ajutorul propriei aplicații mobile.

Ce facem pentru industria hotelieră

CINCI DIRECȚII PRINCIPALE PENTRU DEZVOLTAREA HOTELURILOR

Creșterea vânzărilor produselor și serviciilor disponibile în hotel

Ce trebuie făcut?

  • Trebuie creată o ofertă cât mai detaliată cu toate serviciile și produsele pe care doriți să le promovați turiștilor care vă vizitează.
  • Turiștii trebuie să aibe acces rapid pentru rezervare sau cumpărare către toate produsele, direct din aplicația mobilă.
  • Se va realiza un ghid local cu obiectivele turistice din zonă și cu serviciile/pachetele ce pot fi rezervate direct la recepție.
  • Trebuie trimise mesaje instant cu oferte generale sau oferte personalizate pentru fiecare client în parte.
  • Trebuie concepută o ofertă de upgrade și servicii suplimentare pe care clienții le pot comanda după ce și-au făcut rezervarea, dar înainte de a ajunge la hotel.

Care sunt beneficiile?

  • Ofertele bine realizate și prezentate în cadrul propriei aplicații mobile duc la reduceri semnificative pe partea de promovare clasică a acestora (de ex. reducerea costurilor cu designul și tipărirea pliantelor)
  • Facilitarea decizilor de cumpărare prin oferirea tuturor informațiilor necesare, direct în aplicația mobilă. În plus, personalul angajat, este eliberat de sarcinile de promovare și vânzare a serviciilor.
  • Vânzările cu serviciile cresc, hotelierii având la dispoziție un instrument prin care pot acționa instantaneu și pot lua decizii care să ducă la mai multe vânzări. De exemplu, poate fi anunțată o ofertă specială sau se poate trimite un mesaj personalizat clienților care și-au manifestat intresul pentru anumite servicii în aplicația mobilă. Prin colaborarea cu alte afaceri locale, un hotel poate oferii servicii suplimentare (excursii organizate, transferuri,...), crescând astfel sursele de venituri pentru hotel.

Cum funcționează?

  • Prin colaborarea cu echipa Appy, produsele și serviciile sunt prezentate în cel mai bun mod posibil pentru maximizarea rezultatelor.
  • Conținut relevant, imagini și alte materiale informative sunt actualizate instantaneu în aplicația mobilă prin platforma online de administrare a acesteia.
  • Folosirea aplicației pentru a obține rezultate optime este garantată de programul de instruire pentru folosirea platformei de administrare precum și de efortul nostru permanent de a îmbunatății și de a adăuga în permanență module noi disponibile în aplicație.

Exemple de implementare

spa

Crește numărul rezervărilor la SPA

Crește numărul rezervărilor la SPA


wine

Creșterea cererilor

Creșterea cererilor


gastronomie

Rezultate planificate

Rezultate planificate


Mărirea gradului de satisfacție și loialitatea clienților

Ce trebuie făcut?

  • Turiștii cazați trebuie să poată contacta rapid și ușor Recepția sau alte departamente ale hotelului folosind aplicația mobilă.
  • Directorii sau departamentele interesate vor primi mesaje automate legate de cererile clienților.
  • Platforma Appy stochează cererile precum și timpul de răspuns, furnizând informații importante hotelierilor.
  • Clienți trebuie să trimită foarte ușor părerea lor asupra serviciilor de care au beneficiat și a modului în care au fost tratați, prin formulare de feedback din aplicație.
  • Turiști cazați în hotel trebuie să se poată informa ușor și să se bucure de oportunitățile extraordinare din zona hotelului.

Care sunt beneficiile?

  • Calitatea serviciilor este îmbunătățită permanent, sporind satisfacția clienților.
  • Aplicația facilitează comunicarea între clienți și personalul angajat reducând timpul de răspuns și implicit costurile operaționale.
  • Hotelierii au o privire de ansamblu clară a performanței angajaților putând să identifice ușor punctele slabe ce trebuiesc îmbunătățite. Este astfel un instrument excelent pentru eficientizarea operațiunilor și monitorizarea angajaților.

Cum funcționează?

  • Din platforma de administrare a aplicației mobile sunt create diverse tipuri de semnalări accesibile clienților în cadrul aplicației (de exemplu: în categoria "Defecțiuni Tehnice" se adaugă "Lumina de la baie nu funcționează").
  • La foecare cerere din partea unui client, depoartamentul responsabil este notificat printr-un mesaj și în aplicația pentru personalul angajat. Notificarile pot fi trimise și către recepție sau către director.
  • Persoana responsabilă cu îndeplinirea cererilor acceptă sarcina primită și dă un termen de rezolvare și o confirmare de finalizare. Recepția și directorul văd în timp real toate aceste acțiuni.

Exemple de implementare

productivitate

Productivitate ridicată

Productivitate ridicată


calitate

Creșterea calității servicilor

Creșterea calității servicilor


performanta

Performanțe excepționale ale angajaților

Performanțe excepționale ale angajaților


Creșterea numărului rezervărilor directe

Ce trebuie făcut?

  • Datele colectate în platforma Appy privind preferințele clienților permit estimarea activitățiilor viitoare și o mai bună fidelizare a clienților.
  • Turiștii care caută un hotel de pe telefonul mobil vor fi redirecționați către aplicația mobilă a hotelului de unde vor putea face rezervări.
  • Clienții au la dispziție direct în aplicație la serviciile rețelelor sociale preferate, astfel încăt pot împartăși experiențele avute.
  • Prin aplicație mobilă hotelul demonstrează adaptarea la cerințele moderne de comunicare preferate de utilizatori, crescând astfel credibilitatea acestuia în fața clienților.
  • Ulterior cazării în hotel clienții vor primi oferte promoționale sau pachete de servicii gratuite la următoarea vizită la hotel, oferte de care poate beneficia direct sau le poate oferi prietenilor și cunoștințelor.

Care sunt beneficiile?

  • Hotelul este localizat foarte ușor de cei care folosesc aplicația mobilă. O aplicație intuitivă și ușor de folosit duce automat la un număr mai mare de rezervări realizate.
  • Clienții mulțumiți pot recomanda hotelul și serviciile disponibile pe rețelele sociale preferate și către prietenii lor.
  • Ofertele și serviciile personalizate duc la creșterea satisfacției clienților.

Cum funcționează?

  • Aplicația se conectează la sistemul de rezervări al hotelului pentru o funcționare unitară și fără a mai implica costuri suplimentare.
  • Statistici detaliate arată activitatea utilizatorilor în cadrul aplicației, informații ce ajută la personalizarea continuă a mesajelor, ofertelor și serviciilor.
  • Seminarile de instruire oferite de Appy ajută hotelierii să comunice cu turiștii înainte, în timpul și după zilele petrecute în hotel.

Exemple de implementare

rezervati in aplicatie

Creșterea numărului de rezervări din aplicație

Creșterea numărului de rezervări din aplicație


reputatie crescuta

Răspândirea reputației hotelului

Răspândirea reputației hotelului


loialitate

Creșterea fidelității

Creșterea fidelității


Dezvoltarea imaginii și reputației hotelului

Ce trebuie făcut?

  • Clienții au la dispoziție în aplicație la funcțiile de partajare(share), prin își pot exprima părerea despre hotel.
  • Se vor trimite către vechii clienți ofere și mesaje prin intermediul emailului si al mesajelor Push Notifications.
  • Se vor crea cupoane promoționale ce pot fi folosite de clienți sau prietenii și cunoștințele acestora, promoții cu prețuri speciale sau pachete speciale la următoarele cazări.
  • Prin monitorizarea permanetă a feedbackurilor din aplicație se vor putea rezolva rapid toate nemulțumirile turiștilor, astfel încât să fie prevenite review-urile negative pe site-urile de specialitate(TripAdvisor).

Care sunt beneficiile?

  • Aplicația transformă clienți mulțumiți în promotori activi, prin intermediul rețelelor sociale.
  • Hotelul este promovat cel mai eficient prin postările personale ale clienților.
  • Interacțiunea directă și eficientă cu turiștii îi determină pe aceștia să împărtășească experiența avută prin distribuirea mesajelor pe rețelele sociale.
  • Hotelierii pot menține relațiile cu clienții și după terminarea sejurului, conexiune ce poate duce cu ușurință la atragerea repetată a acestora către hotel.
  • Aplicația mobilă este un sprijin pentru echipa de vânzări a hotelului furnizând instrumete complete de promovare: cupoane de reduceri, de loializare și chiar acțiuni de tip "tresure hunt".

Cum funcționează?

  • Prin diverse concursuri și cupoane validate de acțiunile clienților aceștia sunt motivați să posteze mesaje pe rețelele sociale preferate crescând astfel promovarea hotelului.
  • Directorul poate programa trimiterea diverselor mesaje către foștii clienți.
  • Cupoane speciale cu reduceri sau pachete promoționale pot fi distribuite utilizatorilor, motivându-i să le folosească sau să le trimită prietenilor și cunoștințelor.

Exemple de implementare

concursuri sociale

Concursuri pe rețelele sociale

Concursuri pe rețelele sociale


mesaje automate

Mesaje programate

Mesaje programate


oferte unice

Oferte unice în aplicație

Oferte unice în aplicație


Statistici și raportări în timp real

Ce trebuie făcut?

  • Fiecare departament primește alerte dacă există plângeri din partea clienților.
  • Se definește un mechanism de alertare pentru cazurile în care serviciile nu sunt executate la timp, notificările ajungând până la Directorul General al hotelului.
  • Statistica în timp real pentru monitorizarea implicării clienților și a gradului de satisfacție al acestora este accesibilă în paginile de administrare ale aplicației.
  • Orice acțiune, cerere sau comentariu din partea unui client se stocheaza pe server furnizând informații vitale pentru îmbunatățirea experienței acestuia în vizitele ulterioare.

Care sunt beneficiile?

  • Directorii au acces la datele ce reflectă gradul de satisfacție al clienților precum și la performanțele personalului angajat.
  • Fiecare departament are posibilitatea de a-și analiza rezultatele pe fiecare resursă în parte putându-și optimiza în permanență activitatea.
  • Hotelurile pot stabili politici de compensare oferite clienților în cazurile în care serviciile nu sunt efectuate corespunzător cu scopul de a-i ține pe clienți fericiți.
  • Monitorizarea în timp real a plângerilor din partea clienților și rezolvarea rapidă a acestora va influența pozitiv și recenziile pe care clienții le pot face ulterior șederii în hotel.

Cum funcționează?

  • Conducerea hotelului crează strategia de monitorizare și compensare a plângerilor din partea clienților.
  • Fiecare departament implicat primește acces în timp real, fie prin aplicația dedicată personalului fie prin mesaje, la sesizările și starea actuală a fiecărui caz.
  • În cazul în care serviciile sunt efectuate necorespunzător sunt declanșate automat procedurile de compensare predefinite. De exemplu: Restaurantul primește o comandă de livrare gratuită pentru o sticlă de vin pentru camera 302, din cauza întârzierii de 20 de minute în efectuarea unui serviciu solicitat de client.

Exemple de implementare

monitorizare

Monitorizarea activității

Monitorizarea activității


evaluare

Evaluarea personalului

Evaluarea personalului


satisfactie

Satisfacția clienților

Satisfacția clienților


Sună acum la +40 728 858 989 pentru a primi 15% reducere!

Descoperă avantajele propriei aplicații mobile pentru Andorid si iOS.

CONTACTEAZĂ-NE

Ce face o aplicație mobilă

PENTRU ANDROID ȘI IOS

Sună acum la +40 728 858 989 pentru a programa o prezentare.

Descoperă cum se aplică aceste funcționalități hotelului tău.

Beneficiile oferite de aplicația mobilă

ATÂT HOTELIERILOR CÂT ȘI TURIȘTILOR

Platforma Appy este un instrument complet de comunicare ce oferă hotelurilor posibilitatea de a transmite informații esențiale către turiști și de a interacționa cu aceștia într-un mod unic și direct, dezvoltând relații de durată. Aplicația ta mobilă realizată pe platforma Appy aduce numeroase beneficii hotelului cât și vizitatorilor.

hotelieri multumiti
  • Creșterea încasărilor prin vânzări suplimentare de servicii, promovate prin aplicația mobilă.
  • Monitorizarea și creșterea performanțelor hotelului prin sistemul de feedback implementat în aplicație.
  • Creșterea loialității clienților prin furnizarea celor mai bune informații și servicii către aceștia.
  • Un nou canal de comunicație între hotel și clienți, prin care informații complete ajung direct în mâinile turiștilor.
  • Ocuparea mai ușoară a locurilor rămase neocupate - LastMinute.
  • Modificări ușoare și rapide aduse aplicației prin interfața online de administrare a acesteia.
  • Și multe altele pe care le vei descoperi prin utilizarea propriei aplicații mobile.
  • Acces la toate informațiile hotelului și la activitățiile din zona vizitată.
  • Acces direct pe telefon la toate reducerile și ofertele hotelului.
  • Comunicarea cu hotelul direct prin aplicația mobilă.
  • Trimiterea către hotel a preferințelor de aranjare a camerei ( nefumători, cu animale de companie, pat suplimentar, perne mici/mari), chiar și o pre-comandă pentru o șampanie care să fie pregătită în cameră.
  • Toate informațiile disponibile în mai multe limbi de circulație internațională.
  • Integrarea cu rețelele sociale pentru a-ți putea împărtăși experiențele.
  • Rezervări de servicii direct din aplicație.
  • Înscrierea cu ușurință în programul de fidelizare oferit de hotel.
turisti fericiti

Alege pachetul potrivit hotelului tău

PACHETE PE MĂSURĂ, FACTURARE FLEXIBILĂ

Start

Lunar 460RON


VREAU APLICAȚIE

Anual 4700RON


VREAU APLICAȚIE
  • Taxa inițială de realizare a aplicației: 1490 RON
  • O aplicație nativă Android și iOS publicață în Apple App Store și Google Play
  • Portal online de administrare a aplicației
  • Modificări nelimitate în aplicație
  • Maxim o locație a afacerii tale
  • Materiale pentru promovarea aplicației
  • Maxim 100k mesaje push-notifications lunar
  • Trimiterea de mesaje pe grupuri de utilizatori
  • Implementare servicii prin paginile Custom-Form
  • Comunicările către angajați relalizate prin mesaje și emailuri
  • Module de bază: Pagini de start, de prezentare, Integrare rețele sociale, Modul contact rapid, Produse sau Servicii, Formulare Feedback, Galerii Foto/Video, Integrare Blog/RSS, Carduri de Loialitate, Cupoane de reduceri, Promovare prin Recomandări, Modul check-in, Statistici simple
  • Pentru hoteluri cu maxim 50 de camere

Profesional

contactează-ne


CONTACT
  • TOATE MODULELE PACHETELOR ANTERIOARE
  • MODULE SPECIFICE Resortului tău
  • DESIGN PERSONALIZAT
  • INTEGRARE CMS, ERP, ...
  • Posibilitatea de publicare în Google Play și Apple App Store sub contul propriu de developer.**
  • REALIZARE RAPIDĂ, LA O FRACȚIUNE DIN COSTUL STANDARD AL UNEI APLICAȚII MOBILE



  • ** Publicarea sub conturile proprii de developer implică costuri suplimentare către Apple și Google

De ce Appy?

SIMPLU, UȘOR, AVANTAJOS

Te-am convins?

REALIZAREA APLICAȚIEI TALE, LA UN CLICK DISTANȚĂ.

Descoperă APPY